tjabella

Alla inlägg under november 2011

Av isabell - 16 november 2011 15:28

Hejhej tänkte läga upp ett liet inlägg innan jag åker på kör. Men jag har inte haft så mycket tid för jag får så mycket läxor och så är det typ ett prov varje vecka och jag går i sexan. Är länge i skolan men slutar tidit på onsdagar. Jag har funderat och så.. Så jag kommer nog lägga upp mina kapitel om Justin bieber på bloggen. Men det kanske tar typ 2 veckor. Vet inte. Men då får inte Josse läsa dom för hon tjatar på mig hela tiden att jag ska skriva men jag gör det när jag vill och kan. Och en sak dom flesta kan vara korta och andra kan vara lite längre men det kanske kommer upp 1-2 st kapitel per dag eller inget men jag kommer att skriva när jag inte kan. Men måste dra nu så hejdå!


MvH. Bella!!

Av isabell - 14 november 2011 18:04

Hejhej!

Visst är bilden cool:D Hittade den och fastnade för den direkt:)

 

Av isabell - 13 november 2011 20:02

Hejhej ber så hemskt mucket om ursäkt för min dåliga updatering men jag har inte så mucket tid nu med alla läxor och prov men jah lägger in två bilder nu:D:D

   Visst är den söt:D:D

 

En bild på lilla mig:)

Av isabell - 9 november 2011 22:07

Hejhej nu ör jag tillbaka men sak inte skriva så jätte ofta men ändå ofta tror jag? Just nu så sitter jag i sängen och sak snart sova mens ka skriva det här först tänkte jag. Lägger upp en bild idag eller nu då men så hejdå:D:D

 

Ovido - Quiz & Flashcards