tjabella

Alla inlägg under februari 2012

Av isabell - 28 februari 2012 18:21

Hejhej!

Nu är jag tillbaka. Men tänkte berätta lite nu vad som har hänt och lite så.

Jag har ju som sagt varit borta en vecka uppe i norrland och bott i en stuga i överrå med pappa, Linus, Sofie, Jimmy och Saga. Jag har mest åkt skoter och åkt alldeles själv för första gången. Vi har fiskat och man kan nog säga att jag inte har världen bästa tålamod för jag tröttnade typ efter 20 minuter så det blev inte så lyckat.Vi fick ingen fisk. Men det gör inget för mig som verkligen hatar fisk men tycker om att fiska, jag vet att det kan låta konstigt men det är bara fiska som är det ända jag älskar med fisk allt annat ärbara äckligt och mina vänner vet vad jag menar. 

Vi grillade korv vid en ö när vi var på sjön där vi fiskade. Sofie, jag och saga byggde en blandning av en flodhäst/häst/hund/säl i snön. Om jag ska vara ärlig blev den inte särkilt snyggt. När vi åkte hem så åkte vi en annan väg än när vi åkte dit på. Det fanns massor av diken som man var tvungen att åka igenom i och Saga och jag satt i släden där bak om skotern och det var en som var värst så jag slog i mitt knä i kanten ich fick ett litet sår och ett stort blå märke, Saga som är bara 4 år åkte framot även om jag hålde i henne. När pappa och Sofie åkte över med den andra så höll dom på att välta om pappa inte hade satt ner foten så skulle dem det. Egentligen var det Jimmy som skulle köra men bara för att vi åkte så mycket så var det bäst att pappa gjorde för han har åkt skoter längre än Jimmy. 

Tror det är allt jag orkar skriva nu men det kanske kommer sen om vad jag gjorde uppe i norrland. 

Belly:D

Av isabell - 27 februari 2012 14:04

Hejhej!

Förlåt för att jag inte har skrivit men jag har varti borta nu en vecka uppe i norrland. Det fanns inge internet där så jag kunde inte skriva men nu ärjag tillbaka:D

Av isabell - 18 februari 2012 15:03

Hejhej!

Tänkte lägga ut lite bilder som jag har tagit nu i vinter:D

       

Har tagit dom hemma hos mamma och hoppas dom var bra:D  

Av isabell - 13 februari 2012 20:35

Hejhej!

Har inte bloggat nu i helgen så som jag ville men jag har haft film grej med Josse så vi har sett nu alla tre Sagan om ringen filmerna. Min lillebror Linus fyllerr 10 år idag så vi har firat honom och så har jag varit på kör. Ska plugga lite till proven som vi har nu i veckan och det sämsta är att jag inte har gjort klart allt som vi ska veta för jag har ju varit borta i Spanien i en vecka. Men det är bara och bita ihop och plugga mycket. Men ska packa klart nu för vi ska upp till farmor och farfar som bor typ 6-7 timmar härifrån och vi ska bo i en stuga 7 mil ifrån dom men jag åker till mamma och måste ha allt packat från pappa. 


Kram Belly:D

Av isabell - 13 februari 2012 20:31

Hejhej tänkte lägga ut lite bilder:

 

Vår söta hund Elvis<3

 

Av isabell - 11 februari 2012 16:41

Hejhej!

Skäms faktiskt lite över att jag inte har skrivit eller så nu på över en vecka nästan två. Men jag ska ta igen det och uppdatera oftare hoppas jag. Just nu sitter jag och kollar på Sagan om ringen första filmen med Jossy:D 

Ovido - Quiz & Flashcards