tjabella

Alla inlägg under januari 2012

Av isabell - 31 januari 2012 23:20

Hejhej!

Förlåt för att jag inte har bloggat men just nu så är jag i Spanien med min mormor. Innan det så hade jag massor av läxor som jag skulle göra tidigare för att jag skulle vara borta. Jag kommer nog blogga mer när jag kommer hem igen.

Av isabell - 15 januari 2012 11:20

Hejhej!!!

Jag har inte kunnat blogga på ett tag för jag har varit med kompisar och vart med familjen. Igår så kollade jag på sagan om ringen 1 och nu ska vi se tvåan så hejdå:D

P.S Förlåt det blev ett litet kort inlägg där ska nog kanske skriva mer senare idag:D

Av isabell - 11 januari 2012 20:34

Hejhej!!

Jag åker till Spanien om 16 dagar och är så himla spänd på det:D Jag fixade även mitt pass idag så jag kan åka någonstans. Men såklart så skulle båda föreldrarna vara med och det var bara mamma. Så vi fixade allt och tog kort och det men pappa kommer till polisstationen imorgon och skriver på och så. Vi fick tillbaka vårat matteprov idag vi hade redan fått sett det men inte fått tagit hem och omjag skrev det så fick jag ett A och mina kompisar är ganska sura över det och vi är bara 3st i hela sexan som har fått ett A. Lina min bästis hon slog mig hårt i axeln så till och med hon fick ont i handen. Har precis gjort min läxa som ska vara inlämnat på fredag. Man ska skriva ett "brev" till sina föreldrar fast man lämnar in det till läraren och så sa man argumentera varför manska få högre veckopeng eller månadspeng. På spanskan har vi en vikarie som vi ska ha i typ några veckor för vår lärare är i Chile och hälsar på sin släkt. Men vi spelar teater och det är tre "sagor" som manska breätta. Det är Snövit, Askungen och Guldlock. Jag är med i ena gruppen som spelar Guldlock och jag är Guldlock och jag ska lära mig ca 4 sidor utantill på SPANSKA på ungefär 2 veckor alltså 4 lektioner. Vi har redan haft två lektioner men vi har bara diskuterat vem som skulle vara vem och jag gav mig och valde att vara Guldlock. Ska sluta skriva nu ska snart gå och lägga mig så hejdå oh godnatt/ Belly Bäst:D

Av isabell - 6 januari 2012 17:17

Hejhej! 

Här har ni en bild som jag har tagit:D

 

Av isabell - 3 januari 2012 21:30

Hejhej!

Tänkte lägga in en teckning som jag ritade idag:D Enjoy!!

 

Komentera gärna vad ni tyckte:D

Av isabell - 3 januari 2012 11:12













Hejhej!!!

Ska lägga upp två bilder som jag har tagit själv:D

     

Av isabell - 1 januari 2012 16:57

Hejhej!

Föest så får ni vå bilder på mig själv haha:D Sen kommer det en bild från Google:p 

   


Förlåt föratt det inte är bilder som jag har tagit själv på typ naturen men jag hittar inte sladen till kameran och med sladen kan jag ladda den med så jag har inte heller baterie i den sorry!!  


Av isabell - 1 januari 2012 16:42

Hejhej alla!!

Jaa nu har vi ett nytt år framför oss! Jag lovade er att jag skulle skriva idag och lägga in bilder, fast bilderna får ni senare. Just nu så sitter jag och skriver och lyssnar på musik. Det är typ det ända jag har gjort, sitta vid datorn och lyssna på musik. Har fått reda på att en jag känner har hamnat på sjukhus så jag är lite nere för det och jag hoppas att han blir bra snart. Men vi sköt(stav?) inga raketer i år men vi var ute och kollade på alla och jag tror att det var ett stjärnfall som var över oss för varlång ifrån raketer och jag tänkte då att det skulle bli ett bra år men så fick man veta att en man känner är på sjukhus. Men jag har fortffarande hopp påatt det kommer bli ett bra år och jag sak ju åka till las palmas med mormor nu i januari så jag kan nog inte blogga på en vecka då mellan januari och februari. Mormors syster bor där så det ska bli roligt att träffa henne igen. Hon och hennes man (tror jag, jag vet inte om dom är gifta) har en lägenhet här i Sverige nära oss och en i Las palmas( Spanien). 

Hoppas ni får ett bra år i år önskar Belly:D

Ovido - Quiz & Flashcards