tjabella

Alla inlägg den 26 november 2011

Av isabell - 26 november 2011 16:35

Hejhej jag vet att jag inte har skrivit på några dagar men har inte haft lust. Men har kommit hem från en julmarknad som jag har sålr fika på med min klass och sen gick jag lucia med kören. Men vi var bara tre för tre kunde inte komma en var sjuk och fick veta att en inte är med längre idag. Och vi hade räknat med henne. Så det var Josse, Hanna och jag. Det var pinsamt men det gick superbra tyckte jag och många sa att vi var modiga att våga gå upp på scen när vi bara var tre. Är jätte surpå min lillebror för att han inte visste när jag fyllde år han trodde att jag fyllde i mars men jag görd et i oktober. Men han frågade varför jjag var just inne i oktober och då sa jag att jag fyllde år då. Då började han prata om att jag fyllde i mars eller något. Hanbörjade gråta för han är så känslig och han är 9 år fyller 10 nästa år. Men jag har köpt en Justin Bieber kalender men den är på engelska men det ska nog gå bra:D Ska kollapå film nu så hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards