tjabella

Alla inlägg under januari 2011

Av isabell - 31 januari 2011 19:46

tjena jag ska bara skriva att idag har vi haft bad och jag var nära på att dyka asså jag kan inte dyka jag tycker det är läskigt men det är nog säkert flera som tycker men hejdå







tjabella  

Av isabell - 29 januari 2011 21:03

tjena bella här aa vi har ju haft kalas här hemma men det vart inte så roligt jag bara läste och kollade på tv hela tiden men i början var jag med lite där nereoch imorgon ska jag på bio men förre ska jag in till stan det ska bli kul men inte så kul att åka til br för att min lillebror fick presentkort på br idag och då bara måste vi till br sa han när han fick det och jag städade mitt rum idag och det tog mer än två timmar och jag har ett stort rum och plus jag delar med min lillebror och han stökar till mycket och jag undrar hur det ser ut nu där mrn jag ska gå sen och kolla och så hjälpte jag mamma med nån typ av tacotårta och jag fick skära av kanterna på makorna och det var lite mer än tre påsar men jag ska gå nu så hejdå  



tjabella

Av isabell - 28 januari 2011 16:47

hej jag har inte haft tid att skriva och det är ju fredag och då hade vi hemkunskap och vi fick göra scones och nypon eller blåbärsoppa det var roligt och jag ska göra det ikväll och i morgon ska vi ha kalas och vi ska fira fyra stycket i familjen och på söndag ska jag på bio jag längtar dit och jag kanske kommer skriva imorgon eller i övermorgon inte vet jag när jag har tid men jag måste gå nu så hejdå alla



tjabella  

Av isabell - 15 januari 2011 09:57

  heej jag har inte skrivit på typ 11 dagar men skolan har ju börjat och det är sådär och vi hade hemkunskap igår det var jätte kul jag längtar tills fredag för då ska vi göra frukost men det kanske inte låter så roligt men jag tycker det men nu ska jag skriva om vad annat som ar hänt som att jag ska lägga ut bilder så det ska jag göra   det här är min hund cash när han var valp visst är han söt?

jag ska inte skriva mer så hejdå




tjabella

Av isabell - 4 januari 2011 10:04

hej alla jag är på mammas jobb det är sådär för hon jobbar på kontor men  mamma har fixat så jag får internet till en dator så jag kan sitta vid datorn aa jag vet det är inte så viktigt att veta men jag skriver det ändå men hejdå



tjabella

Av isabell - 2 januari 2011 10:32

hej och jag har inte skrivit på ett tag och en sak till gott nytt år i efterskott okej men jag har inte något mer o skriva så hejjdå

Ovido - Quiz & Flashcards