tjabella

Alla inlägg under maj 2011

Av isabell - 31 maj 2011 16:20

Hejhej förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men har inte haft tid men ska skriva mera jag lovar!!!

Av isabell - 26 maj 2011 14:22

Hejhej förlåt om jag inte skrev igår men hade inte tid.Jag städade och spelade gitarr.Det var roligt men att inte städa.Men idag har jag varit i stjärnholm och det var roligt jag badade i bara 12 grader och det var kallt.Måste gå ska städa igen mamma fyller ju år idag så vi ska ha kalas:)

Av isabell - 24 maj 2011 20:23

Hejhej nu har jag varit på konsert och det var roligt och kul men det är ju typ samma sak men jag hade i alla fall kul och nu så skriver jag det igen men!!!Jag orkar inte skriva mer är så trött så hejdå<3

Av isabell - 24 maj 2011 15:30

Hejhej idag har jag haft musik och vi spelade gitarr och det var roligt så jag vill börja på gitarr igen men kan inte så jag ska lära mig själv för jag har en gitarr och en bok som vissar arkorder så det kommer nog att bli bra och det var så kul jag har ju inte spelat gitarr på typ 1-2 år så det blir spännande men måste dra nu ska snart till konserten så jag kanske skriver mer efter har ingen aning men hejdå

sur

Av isabell - 23 maj 2011 19:29

Hejhej skrev inte mer igår sorry:(Men jag har varit i skolan idag såklart,och dom asfalterade ju vägen och jag fick det på mina skor och väska och jag får typ inte bort det och det var min nya väska som jag fick av min bästis lina och det var ju inte så länge sedan så jag är lite sur nu jag bara gnuggar och gnuggar men det går inte bortförlåt om jag tar det hör  så alvarigt men jag är faktis sur på dom och min kompis julia när hon skulle gå eller cykla förbi så skvätte dom på henne men det hände av sig själv men ska kolla på lite bloggar och sånt och så hejdå sålänge kanske skriver idag eller imorgon om jag har tid och har jag skrivit att jag har konsert i morgon och det kommer att bli super pinsamt för jag ska sjunga och spela tvärflöjt men måste gå nu så hejdå sålänge  

Av isabell - 22 maj 2011 17:09

Hejhej har inte hunnit skriva för att jag har varit på orienteringsläger.Det var super kul vi grillade, lekte, orienterade(såklart) och myst.Vi har haft vattenkrig och det var super kuloch att det var tur att det var varmvatten.Men ska skriva mera sen så hejdå så länge.:)

Av isabell - 20 maj 2011 13:58

Hejhej har inte hunnit skriva har massor att göra ska ju till ett läger nu i helgen och måste packa en massa tills dess  och så har jag vart med lina i ondags för att hon hade kommit hem från turkiet och vi skulle vara och så har jag varit med conne min kompis igår hela dagen och jag har varit på orkester och jag måste gå nu för att göra läxa så jag slipper ssenare i helgen!!!!!

Av isabell - 17 maj 2011 19:20

Hejhej alla bloggare som läser min blogg.Just nu så har jag kommit hem från en konsert som var rolig och josse (min bonussyster) spelade en låt på pianot och hon var jätte bra men man hörde inte vad hon sa vilken låt hon skulle spela för att det var några som pratade men jag hörde direk att det var den låten,och själv spelade jag tvärflöjt och jag spelade "When you say nothing at all"och det gick sådär men ändå bra jag ska äta nu och jag ska till skolan imorgon jag mår ganska bra nu.Men jag ska äta nu som jag sa så hejdå ses imorgon<33<33

Ovido - Quiz & Flashcards