tjabella

Alla inlägg den 28 november 2011

Av isabell - 28 november 2011 18:13

Hehej!!

Jaa nu kommer jag att prata lite om vad som har hänt. En sak är att det kanske kommer bild imorgon som jag har tagit för då kan vi fixa med min mobil. Det här med noveller kanske tar ett tag till för jag har glömt boken som jags kriver i hos min pappa och jag åker inte ditt förs på torsdag eller fredag tror jag. Men i lördags skrev jag tror jag så igår hände det inte så mycket utom att jag hade dans. Vi bestämde kläder och sånt för vi ska ha uppträdande(stav?) på lördag. 


Men idag så har jag gått i skolan vi var ju och sålde fika på en marknad i lördags och det blev över så vi fick det nu på morgonen. Vi fick ta det vi ville och äta det. Men det var en muffins som jag tog och när jag hade tagit en tugga och svallt så såg jag att det var möggel i och hår. Så efter det så åt inte jag något och ja har haft lite ont i magen men det är nog inte så farligt, tror jag eller jag åt ju möggel och kan bli magsjuk och bli riktigt sjuk. Men just nu så mår jag bra och hoppas det för tillfället. På idrotten hade vi hinderbannabrännboll det var super kul, och jag gjorde mig inte illa förutom efter när jag klämmde fingret i dörren. Så himla tur man kan ha eller? Hahaha! Ska öva lite nu på matten och spanskan för ska ha läxförhör i matte imorgon och prov i spanska på onsdag så hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards