tjabella

Alla inlägg under juni 2012

Av isabell - 30 juni 2012 23:38

Det harju inte kommit några fråger på frågestunden så ja jag vet inte vad jag ska skriva men ska gå o lägga mig nu så Goodnight everybody:D

Av isabell - 22 juni 2012 23:32

Hejhej!!

Midsommar idag men typ bara i en halv timme till. Jag kom hem för typ en timme sen från att varit hos mina kompisar och deras familjer med mamma och linus. Det var jätte roligt där och vi hade en trampbåt som vi körde i. Det var typ 4 barn som inte kan ha verit högre än 9 som åkte trampbåt till en flotte typ fem meter från bryggan, dem tappade tagen om båten och den åkte iväg men som tur var så blåste det innåt och jag tog den och satte fast den igen, barnes föräldrar kom och hämtade dem sen i en robåt. 

Vi var o matade fåren som var där med blommor som vi hade plokat. Vi åkte sen fyrhjuling hem för det var välldigt roligt. 

Måste dra nu så ses och glöm inte bort frågestunden som är under inlägget elr under det andra:D

Av isabell - 20 juni 2012 20:56

Som rubriken säger så har jag en frågestund nu och ni kan fråga typ vad som helst men inte för personliga och jag kommer nog svara på frågerna om en vecka så ni får fråga tills dess:D

Kram Belly

Av isabell - 20 juni 2012 20:40

Hejhej!!

Har inte bloggat nu på typ 1-2 veckor. Men jag har haft sommarlov nu i snart 2 veckor så ja. 

Men idag så fyller min syster Sofie år och Tilia. Vi har haft ett kalas hemma hos oss för det skulle inte få plats hemma hos Jessica så vi fick ha det hemma hos oss. Men jag har haft roligt hela sommarlovet hittils och hoppas det blir så. Jag har tränat väldigt mycket en dag cyklade jag hem till mamma och hem och det är ca 3 mil fram o tillbaka så jag var ganska trött efter det. Jag har liksom inte cyklat längre än utanför staden så det var en utmaning tyckte jag. Jag har även fastnat för en serie som jag kollar på hela tiden och det är One tree hill. Jag ska snart kolla på säsong 6 och jag har typ bara kollat i 2 veckor. En gång satt jag uppe till 5 på morgonen för att kolla på den serien och jag hade dagen innan gått upp halv 7 för att ta en springtur med Emelie och Lina. Som sagt jag har varit upptagen med lite partys, träning och självklart One tree hill. Men jag återkommer imorgon så ses då:D

Kram Belly

Av isabell - 8 juni 2012 10:20

SOMMARLOV!!!!!!!!

Äntligen sommarlov men en av våra lärare slutade idag och vi fick reda på det nu så man fick ju en liten chock men han var den bästa läraren man kunde ha:( Men jag tänkte bara skriva det för jag ska till min kusin som ska ta studenten snart så hejdå:D:D:D

BELLY

Av isabell - 1 juni 2012 21:51

Hello!!!

Jaa jag kommer inte kunna skriva imorgon för jag ska till Norrköping med mamma oxh Linus klass. Dem ska till bussfabriken medans mamma och jag ska shoppa skolavslutningskläder och annat. Men ska somsagt vara borta hela dagen men hinne nog skriva lite på kvällen annars ha en fortsatt bra fredag och lördag:D<3

Ovido - Quiz & Flashcards