tjabella

Alla inlägg under juli 2011

Av isabell - 23 juli 2011 22:09

 Hejhej förlåt men det har ju åskat så mycket så jag har inte kunnat skrivit sen jag kom hem från vibäck.Men nu ska jag göra det. Okej jag har inte gjort så mycket eller jo det har jag,HIHI:) Jag har åkt båt, ring (efter en båt), kanot , badat massor, bastat, läst, skrivit novell, kollat på film osv. Men jag gjorde mig illa några gånger som på foten och har hundratals myggbett på benen och fötterna. Men ska gå nu så hejdå!<3



En liten bild på lilla jag<3

Av isabell - 15 juli 2011 11:26

Hejhej!

Jag har inte skrivit så mycket men har inte haft tid.Jag har packat för jag ska till Vibäck i en vecka så jag kan inte skriva då men när jag kommer tillbacka så ska jag skriva lite vad jag har gjort. SES BELLA  

Av isabell - 10 juli 2011 19:49

Hejhej!

Jag har inte skrivit så mycket men jag har precis ätit och innan så tog jag en jogging tur i danvik med min snälla och glada bonussyster josse:)Men ska inte skriva så mycket nu så hejdå sålänge<3<3

Av isabell - 10 juli 2011 19:49

Hejhej!

Jag har inte skrivit så mycket men jag har precis ätit och innan så tog jag en jogging tur i danvik med min snälla och glada bonussyster josse:)Men ska inte skriva så mycket nu så hejdå sålänge<3<3

Av isabell - 7 juli 2011 13:29

Hejhej!

Just nu så sitter jag i soffan med min bästis lina.Hon ska sova över här i våran stuga som vi har på våran tommt.Vi kanske ska gå ut med mina hundar Elvis och Cash.Men ska gå nu så hejdå sålänge::)Bella<3

Av isabell - 7 juli 2011 13:29

Hejhej!

Just nu så sitter jag i soffan med min bästis lina.Hon ska sova över här i våran stuga som vi har på våran tommt.Vi kanske ska gå ut med mina hundar Elvis och Cash.Men ska gå nu så hejdå sålänge::)Bella<3

Av isabell - 3 juli 2011 09:55

Hejhej jag tänkte bara skriva lite om vad jag gjorde igår. Så jag var ju med lina och vi åt pannkakor till frukost och det tog nästan en timme att steka dom...hihi.

Jag har vart o badat mend mamma, jocke och linus det var jätte skönt (tycker jag).

Men jag har inte så mycket o berätta så hejdå sålänge :)<3

Av isabell - 1 juli 2011 22:26

Hej förlåt...IGEN!!...

Men jag har inte haft tid för att några har flyttat till oss och jag är med mina vänner.Jag sak skriva om vad jag har gjort idag, jag har vart eller är med min bästis Lina.Vi har badat och haft skoj, igår var jag med Jossan, Michelle, Hanna och Lina och vi hade jätte skoj.Vi badade i 4-6 timmar.Vi åt pizza, sola och bada såklart.Men ska gå nu har lite ont i huvet så hejdå men jag lovar att skriva mera och nu menar jag det....PUSS



P.S Läs linas blogg linaaadler.bloggplatsen.se  

Ovido - Quiz & Flashcards