tjabella

Alla inlägg den 18 november 2011

Av isabell - 18 november 2011 22:59

Hejhej idag tänkte jag skriva lite vad som har hänt och så. Men jag har klippt mig lite kort hårig idag och det blev snyggt tyckte jag. Jag har haft två prov och fyra läxor och tre av dem var förhör. Såjag har haft ganska mycket att göra. Jag och mina kompisar ska gå på bio nu i helgen på Breaking Dawn part 1.


Just nu så ligger jag i sängen och skriver efter nästan en timmes springning så jag har lite ont i fötterna och jag är trött men kan inte sova. Och så ska jag upp tidigt imorgon för jag ska hjälpa till på öppet hus på musikskolan där jag både sjunger i kör och spelar tvärflöjt. Det ska vara en liten konsert som jag ska sjunga och spela på men jag är inte säker på att jag kan göra det för jag får jätte ont i halsen av att skratta eller något och ibland prata. Vi sjunger ju också jätteljusa toner så det låter nästan falsk men vi måste ju försöka. Ska sluta nu men skriver nog mer på söndag för jag ska sova hos mina kusiner imorgon.

Kram bella:D:D

Ovido - Quiz & Flashcards