tjabella

Alla inlägg under mars 2012

Av isabell - 20 mars 2012 21:15

Hej jag har tänkt lite och känner att jag inte har sån stor lust att blogga mer så jag kommer ha en paus på en ombestämd framtid. Jag kommer säkert skriva då o då men inte så ofta. Men nu vet ni att jag kommer ha en paus och så! 

KRAM BELLY!!!!!!!<3

Av isabell - 8 mars 2012 22:31

Hejhej!

Jaa som jag har sagt att jag ska skriva mer om när jag var i norrland. Men jag har typ "glömt" det mästa bara för det var så lång tid tillbaka eller typ två veckor men jag har inte världen bästa minne. Jag skrev ju också att jag inte kunde skriva i helgen för jag mådde inte bra och jag har mått sådär nu lite mittimellan. Såjag koommer ha en lite paus nu så jag kan vila och så men kanske kommer skriva om hur länge jag vill ha pausen senare men jag vet inte. 

Kram Belly:D

Av isabell - 2 mars 2012 22:53

Hejhej!

Jag har ju inte skrivit nu på typ två tre dagar. Men just nu så mår jag inge bra är jätte trött och har ont magen. Jag ska på allsång med Anneli klockan tolv imorgonså måste gå upp vid nio eller tio. Men så ni vet:)

Ovido - Quiz & Flashcards