tjabella

Alla inlägg under december 2011

Av isabell - 31 december 2011 19:50

GOTT NYTT ÅR!!!!

Jag tänkte bara säga GOTT NYTT ÅR till er alla som läser. 

Jag tänkte meddela(stav?) att jag kommer skriva och lägga in lite bilder imorgon tänkte jag men bara om jag har tid men det tror jag:) Men...

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR BELLY!!!!!

Av isabell - 27 december 2011 16:55

Hejhej! 

Jag vet att det var typ tvåveckor sen jag skrev sist men jag har inte haft tid och luust att skriva, och så har det varit jul så God Jul i efterskott. Jag har ju pluggat och när jag fick tillbaka mina prov fick jag ett A i matte och ett E i NO men jag är ändå ganska nöjd med det, för det var inte så många som kunde få så mycket högre och det var bara lite "prov" grej som vi skulle vänja oss med tills vi får riktiga betyg.


Men jag har bestämt att jag ska ta en paus och kanske skriva lite då o då. Hoppas det blir bra:D 

Så God Jul i efterskott och Gott nytt år Önskar Belly:D

Av isabell - 13 december 2011 22:07

Hejhej!

Förlåt för att jag inte har skrivit men jag kan skylla på att jag har vart sjuki helgen och mår sådär nu men jag kan gå till skolan. Jag har pluggat till slut proven för i år så då har jag inte heller haft tid. Men bloggen firade 1 år den 10/12-2011 alltså för tre dagar sen. Och det här inlägget blir det  100 inlägg så jag har alltså laggt in 100 inlägg med det här. Ska sova nu men jag kanske tar en liten paus tills alla prov är över och jag har ens inte övat på läxan som jag har tills imorgon så ska upp lite tidigare och öva men godnatt alla och glad lucia eller hur man säger...

Av isabell - 9 december 2011 21:15

Hejhej!

Förlåt för att jag inte har skrivit men jag har haft super mycket i skolan nu och jag har mått sådär. Just nu har jag ont i halsen, är snorig och har lite ont i huvudet så jag kommer kanske skriva nu i helgen men är inte säker. Måste gå nu så hejdå:D:D

Av isabell - 4 december 2011 18:29

hejhej!

Det vart ju inget er kapitel igår men jag hade inte tid. Lina, jag och Josse satt uppe och pratade och spelade snurra flaska till 4 på natten. Har annars inte gjort så mycket. Ska snart äta mat så det blev bara ett litet inlägg idag./ Kram Bella:D:D<3

Av isabell - 3 december 2011 14:53

Hejhej!

Förlåt för att jag inte har skrivit på några dagar men har haft fullt upp. Just nu har jag precis kommit hem från en dansuppvisning som jag själv var med i. Det var super pinsamt men det gick bra. Väntar på att Lina ska komma för vi ska sova över här hemma hos mig och ha tjejkväll. Det kommer nog bli super. Måste gå sk äta nu så hejdå/ Kram bella:D:D

P.S Kanske skriver ikväll eller imorgon vi får de hur jag gör!!!


Ovido - Quiz & Flashcards