tjabella

Alla inlägg den 21 november 2011

Av isabell - 21 november 2011 22:13

Hejhej!

Har nog inte skrivit sen i fredags men som jag skrev att jag skulle hjälpa till på musikskolan och sen direkt till mina kusiner. Jag kunde inte skriva igår heller för då hade jag dans och sen kollade jag på Breaking Dawn på bio med mina kompisar.Den varbra men lite äcklig men inte så läskig men ett tips om man är blod rädd så ska man inte se på filmen eller jo man kan men det kan vara mycket blod i. Ska inte avslöja mer men ska nog kanske se den igen nu i helgen fast med mamma eller min kompis lina vet inte men jag ska typ se den igen det vet jag iallafall haha::D:D

 Imorgon är det julkonsert i kyrkan och jag ska spela tvärflöjt och sjunga i kören. Det ska bli roligt och jag har den bästa klädsen eller den passar bra mot vad vi sa att vi skulle ha iallafall. Men måste sluta nu ska sova och har skola imorgon men kanske skriver imorgon också så hejdå!!!

Ovido - Quiz & Flashcards