tjabella

Alla inlägg under december 2010

Av isabell - 27 december 2010 11:52

hej jag tänkte visa lite bilder som jag ska lägga upp                              



tjabella

dop

Av isabell - 26 december 2010 13:43

 tjena aa idag har jag varit på dop och det är min gudmors dotter märta-louise som skulle döppas det var kul bara för att jag träffar inte viktoria som hon heter så ofta för att hon bor i Norge och jag hade inte träffat henne på typ 2-3 år så det var roligt och kul och så ska ju jag till min pappa och fira jul med mina storasyskon för dom kunde ju inte så jag tror att jag har srivit det förut men ändå så jag ska inte skriva mer så hejdå


tjabella

Av isabell - 23 december 2010 13:35

hej jag tänkte skriva om min bästa bonussyster

hon heter josefine och är snäll,rar,trevlig,inte jobbig och massor, hon är verkligen den bästa bonussystern man kan ha och så ni vet det eller det är nog inte så viktigt för er men det är viktigt för mig I  YOU JOSSE


MÅNGA KRAMAR FRÅN DIN BONUSSYSTER BELLA  

???

Av isabell - 22 december 2010 13:38

hej aa just nu sitter jag ju vid datorn såklart och jag ska inte skriva så mycket som jag skriver ofta men jag ska säga att jag bara har varit magsjuk och inte har haft tid att skriva men nu måste jag gå hejdå



tjabella

Av isabell - 19 december 2010 15:48

tjena jag har inte skrivit på länge det kan bero på att jag inte orkar eller inte har tid och jag har typ alltid så mycket att göra så jag kan inte men inte prata om det nuför nu på fredag är det ju julafton och det ska bli kul och min kusin fidde som jag har skrivit om vi ska kanske bara kanske sjunga en låt som vi har skrivit och den låter ganska bra och jag tror att dom blir glada och så ska jag fira jul på söndag för att min storebror och min syster kan inte komma så vi ska fira jul då med dom och jag kan bara inte sluta skriva och jag är inte så bra men punkt som nu vet jag skriver ganska många gånger att jag skriver ganska mycket men om ni inte vill att jag skriver så så är det okej att du skickar till mig på bloggen eller kommentera och jag ska snart skriva på min andra blogg som heter libb kanske låter lite konstigt men min kompis och jag hittade på det namnet och om jag ska vara ärlig så var det hon som gjorde det för det var hon somgjorde bloggen men ni får gärna kolla på den ni kan söka på www.libb.bloggplatsen.se  och ni kan kolla på min kusins blogg som heter www.fideliecarlsson.bloggplatsen.se och jag har inte så mycket att skriva nu så hejdå



tjabella

Av isabell - 13 december 2010 18:20

Idag är det lucia och på björntorp var jag lucia 6 gånger det var jobbigt men det gick och jag ska inte skriva mer så hejdå

 

tjabella

Av isabell - 12 december 2010 17:25

tjena idag har jag åkt pulka med linus ooch fidde,det var kul;)

jag har inte så mycket att berätta så hejdå

 

tjabella

Av isabell - 11 december 2010 15:59

Tjena alla som kollar på min blogg,kan ni skriva en komentar eller fråga för jag har inget att göra men det kanske låter lite konstigt men jag bakar pepparkakor nu med mormor det är roligt   jag har varit me dlina idag det var roligt vi lekte en lek med min lillebror och några av hans kompisar och julia lina jag och julia räknade till(300)men det gjorde vi inte men dom skulle gömma sig och så skulle vi räkna och dom grävde ner mig i snön och dom sa att jag var borta men detg var ju jag inte men sen hjälpte lina och julia dom för jag hade lite svårt att andas och så var det typ en som var två,tre år som slog mig det var då jag satte mig upp och så skulle jag åka till mormor och jag var hellt fullt av snö men vi fick bort det mestaså snart ska jag baka klart pepparkakorna och så ska jag kanske sova hos fidde min kusin som jag har pratat omdet ska nog bli kul jag måste nog snart sluta skriva för jag skriver typ alltid så mycket men det blir nog det nu också men hejdå för mig som heter bella:)HIHI<333:)

Ovido - Quiz & Flashcards