tjabella

Alla inlägg under september 2011

Av isabell - 28 september 2011 21:26

Hejhej jaa idag har det varit en vanlig i skolan. Men det var fisk idag i skolan och jag som verkligen hatar fisk åt inget idag. Efter skolan hämtade mamma mig för jag skulle vara med på hennes jobb. Det är roligt där tycker jag iallafall men det fanns inget o göra så jag läste typ i två timmar och boken jag läser är så himla bra men jag vet inte vad den heter Haha:D. Kören har börjat idag och det var roligt vi har ju fått en ny körlärare. Hon är jätte snäll och så men det blir lite jobbigt när typ två av dom som är med håller på och så det är så jobbigt. Vi har ätit min favorit mat som jag haar haft sen jag var liten och det är kött, potatis, lingonsylt och mammas jättegoda sås. Men ska sova nu ska upp tidigt för jag ska hämta min cykel hos pappa så hjedå:D:D

Av isabell - 27 september 2011 13:44

Jahopp då var man sjuk. Har jätte ont imagen och i huvudet så jag åkte hem från skolan så nu bloggar jag lite och lyssnar på musik. Men ska vila lite mer nu så hejdå.<3<3

Av isabell - 26 september 2011 21:01

Hejhej!

Ja idag har jag haft skola som man brukar ha på måndagar. Jag har varit med lina, hanna (som kom tillbaka från turkiet igår) och simone. Vi hade jätte roligt vi var på en lekplats i över en timme och sen åkte vi till en pizzeria. Men hoppas inte att jag blir sjuk för att lina har blivit sjuk båda gångerna vi har ätit där. Men nu ska jag göra  mig iordning ska gå upp klockan 6 imorgon bitti så jag vill nog sova så godnatt hahaha:):D

Av isabell - 25 september 2011 18:18

Hejhej ja jag har varit på dans som jag har börjat på. Det är jätte roligt vi skulle dansa med skeppar(stavning?). Men dom hade inga så vi fick dansa utan dom.:D:D:D

Imorgon sak jag till skolan som är så himla jobbig men jag gillar måndagar. Det är bra lektioner då utom svenskan. Vi har nog gått i skolan i en månad nu tror jag haha.


Sprid gärna bloggen vidare så är ni jätte snälla och jag funderar på en tävling. Men är inte säker om jag ska fixa en och jag vet inte exakt vad man ska vinna eller något men kanske:)


Bella<3

Av isabell - 25 september 2011 12:05

Hejhej nu har jag bestämmt mig att lägga in bilder och så i bloggen och blogga lite. Så jag kommer inte blogga så mycket men lite i alla fall igår är det exakt en månad till jag fyller år så jag längtar. Men nu ska jag lägga upp lite som jag tog i vintras när jag var uppe i norrland hos farmor och farfar med josse, anneli, nattis , linus och pappa:

P.S det är nog bara på naturen men det är därifrån:)

Det är jag som åker skidor:D         

Det här är hemma hos mamma på trädet utanför vårat fönster i mitt rum<3


Bella<3<3  

Av isabell - 5 september 2011 17:42

Hejhej förlåt för att jag inte har skrivit på typ två månader. Jag har inte haft så mycket tid vid att sitta vid datorn. För att jag har varit med kompisar och nu har jag börjat men ska kanske fortsätta skriva eller inte. Men jag har funderat (stavnig?) på att lägga in bilder på bloggen för jag älskar att fotografera naturen här hemma. Men nu så sitter jag och skriver i soffan. Är sjuk, har feber och är förskyld(stavning?). Men hejdå får se hur jag ska göra.

Ska lägga upp lite bilder nu:         


Det var lite bilder som jag har tagit och det är jag, mina hundar Elvis och Cash och lite på naturen

Ovido - Quiz & Flashcards