tjabella

Alla inlägg den 30 november 2011

Av isabell - 30 november 2011 17:23

   

  En bild på lilla mig:D

Av isabell - 30 november 2011 17:17

Hejhej allihopa!!

Jaa idag hade vi spanska-prov och det gick faktiskt bra. Bättre än vad jag trodde faktiskt. Just nu så väntar jag på att maten sak bli klar, det blir köttfärssås och spagetti. Har vart på mammas jobb idag och arbetat har typ fått ihop 100 kronor eller så men jag sa ått henne att köpa ett tuggumipaket istället. Haha. Det har faktiskt inte hänt så mycket idag så jag kanske skriver mer senare tror jag? Vet inte vi får de om jag har lust och tid:D


Komentera och sprid. Och en sak jag blir mycket gladare och lust att skriva om ni komenterar mer. Det beror nog på att jag inte får så mycket komentarer men jag har några läsare per dag:D:D 

Ovido - Quiz & Flashcards