tjabella

Alla inlägg under april 2011

Av isabell - 30 april 2011 18:06

Hej ikväll ska jag till nävekvarn och kolla på majbrasa.Så glad valborgsafton nu så ska jag inte skriva mer så hejdå

Av isabell - 30 april 2011 13:19

Hejhej kunde inte skriva igår för att jag var på party hos min kompis och sås ov jag över där det var roligt vi pratade och skattade.<och idag har jag varit i stan och kollat efter ett par skor som jag skulle ha för att jag har lite problem med fötterna nu.Men nu så sitter jag vid min dator och lyssnar på musik och så men jag ska inte skriva mer nu så hejdå<3333

Av isabell - 28 april 2011 20:21

Hej just nu så sitter jag vid min nya dator.Jag älskar den!!!

Den är så bra tycker jag.Men idag har jag haft idrott vi cyklade det var såddär men det var lite kul.Jag har inget mer att skriva så hejdå...bella

Av isabell - 26 april 2011 20:21

Hej!!Idag hade jag sista nationellaprovet vad skönt.Och så har jag varit med conne min kompis och vi har haft skoj.Men jag måste gå nu så hejdå<3

Av isabell - 25 april 2011 19:09

Hejhej!!!Har ätit påsk middag det var gott.Vi har pratat om spöken och sånt att jag brukar höra någonting bakom mig när jag sitter vi datorn.Och vi har suttit ute och haft roligt,vi har skrattat.Såg nys på Teen mom på MTV.Det var ganska bra.Just nu så lyssnar jag på musik.Ska snart öva på min läxa som är tills imorgon så jag måste skynda mig.Och jag har pratat med min syster för att vi kanske ska göra något tillsammans jag vill åka o bowla eller ha spakväll.Men hon vet inte vad vi ska göra så vi kanske ska göra så men hoppas att hon blir bättre för att hon inte mådde så bra.och hoppas att hon har tid för att jag har knappast tid jag heller


Så imorgon är det skola igen.Vad jobbigt!!!

Jag ska ha musik.Hoppas att killarna är jobbiga för dom förstör hella tiden.

Och jag ska ha kör imorgon och så ska jag ha origentering men såklart kan jag inte gå för hällen.Hoppas att det går över snart.Men jag ska nog gå till skolsköterskan imorgon men annars så ska jag gå tid i maj men det är ju inte så långt dit det är ju bara nästa vecka.Men hejdå för mig idag tror jag<3


Av isabell - 25 april 2011 14:44

Hejhej!!Jag har duschat och gjort läxorna för att vi ska ju snart få främande till påskbordet.Jag har varit ute och varit med mina kompisarm,läst och vart o handlat räkor.Så ni vetv är inte räkor min favorit och jag har köpt en dator så jag kommer nog att skriva ganska ofta annars är datorerna uptagna av någon i familjen.Jag skriver mer senare idag tror jag .Och nu så ska jag gå och föna håret. 

Av isabell - 25 april 2011 10:26

Hej!!Idag ska vi äta påsk middag hos oss det kommer nog bli kul.Och igår åt vi grillat hos pappas tjej det var gott och vi hade roligt.Jag har fortfarande ont i hällen så jag kan inte gå på träningar och sånt för då går det aldrig över,och plus så växer jag så jag har ont typ överallt nu.  

Jag ska försöka förbättra mig på att skriva bättre och sånt i bloggen så att det är några som läser iallafall.  

Av isabell - 11 april 2011 17:33

hejhej ni vet vem idag var jag hos skolsköterskan och fick reda på att jag har inflammation i hälarna och jag har haft två prov och jag ska nog inte skriva mer så hejdå


bella

Ovido - Quiz & Flashcards