tjabella

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av isabell - 17 maj 2011 19:20

Hejhej alla bloggare som läser min blogg.Just nu så har jag kommit hem från en konsert som var rolig och josse (min bonussyster) spelade en låt på pianot och hon var jätte bra men man hörde inte vad hon sa vilken låt hon skulle spela för att det var några som pratade men jag hörde direk att det var den låten,och själv spelade jag tvärflöjt och jag spelade "When you say nothing at all"och det gick sådär men ändå bra jag ska äta nu och jag ska till skolan imorgon jag mår ganska bra nu.Men jag ska äta nu som jag sa så hejdå ses imorgon<33<33

Av isabell - 17 maj 2011 08:22

Hejhej jag gick inte till skolan idag för att jag känner mig lite konstig nu också men ikväll så har jag konsert som jag kanske ska gå på men om jag blir bättre just nu sitter jag i soffan vid datorn och kollar på TV och jag missar läxförhöret idag jippie!!jag ska skriva mer senare idag så hejdå sålänge

Ovido - Quiz & Flashcards