tjabella

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av isabell - 11 maj 2011 19:39

Hejhej allihopa deet är jag bella men just nu gör jag läxan jag har engelska att läsa och översätta det är så tråkigt men jag vill få godkkänt på läxan såklart men jag har ätit hos mormor idag och vi åt korv med bröd men det är nog inte så märkligt men det var gott men jag var inte så hungrig och idag har vi haft klasskamp som man kunde cykla,simma,springa eller spela innebandy och jag cyklade såklart för att jag har ju ont i hälarna så jag kunde inte göra något annat än att cykla eller simma men jag ville inte simma men då skulle jag få mycket poäng då för man får alltid poäng för varje varv eller något och på cyklingen fick man 10p per varv,simningen fick man 10p på 50m,löpningen fick man 15p per varv och innebandyn vet jag inte man fick iallafall om man kom etta tvåa trea eller fyra och vi var bara fyra klasser så fyra lag och man var tjejer och killar i varsitt lag men vi förlorade (tjejerna) men inte första matchen men dom andra två men jag var ju inte med men det var dom andra i klassen som sa det men jag fick bara 145p för jag gick ett varv men man var iallafall att vara tvungen att ha 80p och jag cyklade med min kompis my och conne som jag var med igår men jag skrev ju inte igår men jag tycker att jag skriver så mycket "men"men jag ska inte skriva mer idag för att jag har så tråkig läxa fortfarande som är så jobbig och tråkig men hejdå<3

Av isabell - 11 maj 2011 15:01

Hejhej jag har inte hunnit skrivitså mycket nu så mycket.Men idag när jag åkte hem från skolan var det två tjejer som sa hej och ena visade rumpan efter det och dom skrattade det var inte roligt men nu ska jag göra läxan och SKA skriva mer senare idag så hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards