tjabella

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av isabell - 16 maj 2011 19:58

Hejhej jag ska inte skriva alls så mycket för att jag mår inte så himla bar nu också men jag sa att jag skulle skriva mer idag så jag gjorde det men jag har inte gjort så mycket bara leggat i soffan hella dan så jag ska inte skriva mer för att jag ska gå och lägga mig nu så hejdå och jag kommer kanske inte till skolan imorgon men det är så himla viktigt efter skolan för att jag ska ha konsert och kör så jag måste vara frisk men det är inte så mycket jag kan göra men nu ska jag gå så hejdå<3

Av isabell - 16 maj 2011 13:45

Hejhej har inte skrivit på snart en vecka men jag har liksom inte haft tid och jag har haft jätte roligt men jag ska ta det lite kort för att jag mår inte så bra och behöver villa men i lördags var det oxelömarknad och det var jätte kul och vi åkte karuseller dom var jätte kul att åka och så köpte jag lite grejer också jag var där med my och conne men när jag skulle gå hem så hade jag så ont i fötterna så jag höll på att dö kändes det som men jag ska inte skriva mer NU men senare ska jag göra det (hoppas jag)så hejdå!!!

Ovido - Quiz & Flashcards