tjabella

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av isabell - 4 maj 2011 20:36

Hej det är jag!!

Jag har inte skrivit så hhimla mycket som jag trodde att jag skulle göra men jag ska försöka men jag har inte så himla mycket tid just nu för det är mycket skola för det är inte så många veckor kvar nu tills sommarlovet så jag ska bättra mig.Men idag har jag inte gjort så mycket har haft slöjd och bild men imorgon har jag idrott och då har vi orientering men jag har ont i halsen så jag kan kanske inte vara med och att jag har fortfarande ont i halsen men jag ska inte skriva mer ska snart gå och lägga mig men kolla gärna min blogg imorgon också så blir jag glad men det är typ ingen som läser min blogg men det gör inget för jag får iallafall skriva lite och sånt för jag gillar att sitta vid datorn och skriva men det är svårt att inte skriva om man inte har någon blogg så om du är en sån  som jag så skaffa en blogg men berätta det bara för några som du känner om du inte vill att alla ska läsa den men hejdå för mig!!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards