tjabella

Alla inlägg under april 2011

Av isabell - 10 april 2011 19:50

hej jag kommer nog inte skriva på ett tag men jag har inte så himla mycket tid men jag ska försöka skriva så mycket som möjligt men idag har jag planterat blommor me mamma det var roligt men jag måste gå nu så hejdå

Av isabell - 9 april 2011 11:28

hejhej aa jag ska skriva lite oftare nu tror jag jag vakna åtta i morse av att jag typ fick solen i ögonen och av det var en som var vaken men jaag låg kvar i sängen till typnio eller så fö att min kusin fidde sov fidde och jag haar kollat på nästan två filmer okej en film och typ en kvart på ena och just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på rock musik för att det är några i lägenheten som har musik på och vi hör det gannska bra ibland snart ska vi till mormor för att vi ska till malin och fira henne och malin är en kusin till min mamma och där ska vi plocka ris till påsk tror jag jag vet inte men jag ska nog sluta skriva nu för jag ska spela nu på spela.se så hejdå  bella

Av isabell - 8 april 2011 21:33

hejhej på dig,jag har inte skrivit på typ skit länge men jag ska skriva lite om vad jag har gjort så jag har gjort illa min ffot så jag knappast kan gå och så har jag haft typ 11 prov det är jobbigt jag ska säkert ha prov på måndag igen och på tisdag och onsdag och ibland har jag det två gånger ibland men nu är jag med min kusin fidde jag har skrivit om henne förutoch vi sitter nu och kollar på tv och vi båda sitter vid en varsin dator jag kommer nog inte nog skriva så mycket för att jag sitter typ aldrig vid datorn men nu ska jag sluta har annat att göra så hej så länge  bella<33

Ovido - Quiz & Flashcards